I LOVE last minute changes in our travel plans <3

16 augustus 2018 - Venray, Nederland

Yankee Boy Basin_0uray

Gisteren zat ik nog bij het reisbureau om een aantal overnachtingen te annuleren door diverse omstandigheden……. Dat was ff puzzelen opnieuw maarrrrrr NO Problem at all!!!
Al heel snel had ik een passende locatie gevonden die aansloot op onze wensen en plannen om een aantal dingen te zien en te doen. Maar die ook aansloot op het hebben van eigen kook en eet mogelijkheden ivm mijn allergieën en intoleranties. En ja dan is zelfs een BBQ buiten en een koelkastje binnen al ruim voldoende 😊

En wat denk je….. viel mijn oog vandaag ineens op het plaatsje Ouray in the Rocky Mountains. Opnieuw…..  bleek al snel toen ik het opzocht. Opnieuw ja, want toen ik het zag wist ik ook weer dat ik hier al eerder naar gekeken had maar dat het te ver uit onze route lag zoals die toen dus was……..

Dus rijden we op 16 September van Dove Creek via de kortste weg naar Ouray. Daar bewonderen we natuur en watervallen en genieten via een enkele korte hike van een stukje Rocky Mountains- klein Zwitserland in Colorado USA. En de volgende dag kunnen we dan via de Million dollar weg ( de naam zegt genoeg) en Durango( oud western stadje) , langs Aztec Ruins en  Shiprock New Mexico ( heilige rots Navajo’s) naar Canyon de Chelly ( Ook Navajo historie) voor het volgende stuk uit ons USA avontuur.

Het vraagt nog even wat aanpassingen in ons roadbook natuurlijk en wat route werk voor de tomtom. Maar ach….. het houd me nog ff van straat he #grijnzzz