Roam like Home

29 augustus 2018 - Venray, Nederland

Roam like Home

Het is aftellen…. Al weten we nu door de staking op Schiphol niet meer precies wat er af te tellen is. We gaan er dus maar vanuit dat we om kunnen boeken en bv zondag of maandag vertrekken ipv dinsdag. Al ruim een jaar ben ik bezig met de voorbereidingen en zo zie je maar hoe dingen last minute anders kunnen lopen.

Zo ging ik bv in Januari naar de vakantie beurs en kocht daar een mifi router bij Pieter van WifiBoxx. Helemaal in mijn nopjes dat ik dat al geregeld had en we dus onbezorgd konden Whatsapp bellen en reisblog en social Media beschikbaar zouden zijn. Zonder hoge rekeningen achteraf zoals op ons vorige Amerika avontuur in Miami en de Caribische cruise. Onze beide telefoons en de tablet zouden via onze eigen hotspot moeiteloos moeten kunnen werken. Alsof we gewoon thuis op onze eigen Wifi zitten 😊Roam like Home. Het instellen van de mifi router en het activeren van het data kaartje kwam op mijn to-do lijstje te staan vlak voor vertrek. Deze week dus 😊. Op mijn vrije maandag ging ik er eens goed voor zitten en nam uitgebreid de tijd alles door te lezen en stap voor stap uit te voeren wat er in de bijgeleverde instructies stond. Ik ben nou niet bepaald een digi-beet, maar het lukte me dus niet de router aan het werk te krijgen. Ik nam dus via mail contact op voor hulp en advies met Pieter van WifiBoxx. Blij dat ik dit klusje niet uit had gesteld tot daags voor vertrek. En maar goed ook……..  #grijnzzz Want wat bleek……. Het type router, de TP-Link bleek niet geschikt voor USA ivm frequentieverschillen. En dat was ten tijde van mijn aankoop dus nog niet bekend. Dus stel je voor dat instellen geen probleem was geweest…. Dan waren we in de USA dus uitgekomen op een niet werkende hotspot.  Nou…. Het mag blijkbaar zo zijn dat ook hierin alles op zijn pootjes terecht komt hoor!!! Want jeetje mina, wat een staaltje TOPservice wordt er verleend door Pieter van WifiBoxx zeg!!!! BIJZONDER!!!!! Niets is teveel om ons probleem op te lossen. Na mailcontact was er ook telefonisch contact. En niet alleen kan de TP-Link gewoon terug, ook krijg ik nog voor vertrek een andere router toegestuurd, EN wordt ik geholpen bij het instellen van die nieuwe router. En dat alles kosteloos!! En dan is het niet alleen opgelost voor onze Amerika avontuur DIT jaar, maar voor alle vakantie avonturen die nog mogen komen in de aankomende jaren. Omdat we gewoon datakaartje bij kunnen bestellen wanneer dat maar nodig is, zelf via online opwaarderen tegen een wel heeeel mooi tarief.

Ik zou dus zeggen “Kijk eens rond op zijn website en webshop”!! http://www.wifiboxx.com