4 September deel 1

5 september 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Al heel vroeg ging onze wekker om op te staan. Heerlijk geslapen in onze wellness suite.  Al heel snel nadat we wakker waren zagen we dat de lijnvlucht vanaf Dallas enorm vertraagd was en pas ruim na de middag verwacht werd. Op de luchthaven bleek dus ook dat we omgeboekt werden omdat we onze aansluitende vlucht echt never nooit zouden kunnen halen. Blijkbaar stond nog een trouw oud beestje op stal wat naar Philadelphia zou vliegen. Niet getreurd dus want we zouden slechts enkele uren later vanavond in Las Vegas zijn. Go with the flow to fly.....
Alleen werd hier en daar toch wat vergeten helaas..... maar ok..... dat gaan we achteraf nog wel ff regelen dus.... we zaten in ieder geval naast elkaar en de stoelen waren ruim genoeg bleek al snel.  Alleen de mensen voor ons besloten te gaan slapen, want tja.... wat moet je anders op n vlucht van 8 uur zonder tvschermpje etc. Ik voelde me net een sandwich.  Maar OK in ieder geval een sandwich met gratis inflight Wifi en... SLA!!! Haha, ja serieus... sla met komkommer dus, want dat was het enige wat ik te eten kreeg :-( Mijn allergieën en intoleranties waren niet mee omgeboekt helaas. En dus kon ik niets eten van de lunch. Gelukkig had ik vanmorgen nog lekker bananenbrood van een lieve collega gegeten #grijnzzz thx Dory Peeters 👍Benieuwd of er straks bij het snackje of diner nog iets eetbaars voor me is. Ach... wordt ik van deze 1e dag iig niks te dik en ik zorg er zelf wel voor dat ik er ook niet ziek van wordt. En wie weet geeft het wat sandwich ruimte Haha 😂😉
We hebben in Philadelphia in ieder geval ruim de tijd voor de overstap. We gaan t beleven wat daar op ons pad gaat komen nog. We zijn in ieder geval onderweg!!!