13 september

14 september 2018 - Monument Valley Navajo Tribal Park, Verenigde Staten

Groot, groter, grootst

Dat in Amerika alles in het groot en xl is wisten we al.  De auto's zijn duidelijk groter. Kies je een middenklasser zoals wij deden krijg je dus echt een enorme bak. Zoals de Chevy Malibu dus. Enorme rollen gehakt,  grootverpakkingen van van van alles en nog wat, en ja zelf de blikken bier zijn hier xl (750ml) dus logisch dat zelfs  een kleine supermarkt al groot is. Bij de fastfoodketens krijg je een beker om te vullen voor 1 dollar, en het maakt niet uit of je small kiest of large van rim een liter. Al met al niet geheel onbegrijpelijk waarom een deel van de bevolking dus ook xl is.  Maar nu we hier dus zijn en ons soms nietig klein voelen tussen al die enorme grote rotsen met prachtige namen, ja... nu snappen we wel die behoefte die hier ingebed lijkt te zijn om dingen groter te maken zodat je je heel misschien iets minder nietig en klein voelt. Wat mij betreft niet nodig overigens. ..... Maarrrr ik snap het dus nu 😉
 Vanmiddag bezochten we halverwege onze route Monument Valley.  Het tourtje wat we geboekt hadden in Mistery Vally kregen we dus niet. Gelukkig was t "gewone" tourtje ook erg mooi. Met 3 stellen en ieder een eigen bank over de bumpy roads. VEEL gezien! Kijk maar eens bij de fotootjes en videootjes dan krijg je een idee.