16 september middag, Chicken!!!!!

17 september 2018 - Ouray, Colorado, Verenigde Staten

De stevige stappers aan,  water bij ons, telefoon en id's bij ons gingen we dus op pad. Ik had vooraf een paar korte mooie hikes verzameld en 1 daarvan, oftewel een stukje daarvan, begon een klein stukje van ons hotel aan de overkant van de weg. We vulden dus weer het bezoekers registratie formulier in en begonnen aan n licht stijgend pad. Appeltje eitje!!! Ik had al zo veel grenzen verlegd immers deze week!!! Tot we de scherpe bocht om gingen dus....... oeps..... snel slikte ik mijn overmoedig geworden gevoel weer in. DIT was andere koek!
Lang verhaal kort..... ook bij de andere optie kreeg ik de bibbers in de knieen en draaide ik me op de hakken weer om bij het zien van het smalle stijle kiezel en rotsen paadje.  Nu kan ik met allerlei smoesjes komen natuurlijk wat mijn keuze niet te gaan hiken geheel rechtvaardigd. Een ervan, hoogtevrees is niet eens echt een smoesje eigenlijk..... maar het komt er gewoon op neer dat ik niet durfde!!!!! Chicken!!!!!! En dus zeg ik vol trots tegen mezelf en Wilbert; alles heeft een grens en hier ligt vandaag de mijne!

20180916_200112 20180916_200337

2018-09-17 02.43.38
En dus paste we onze plannen aan en ging de hike naar het mooie centrum van Ouray, rechtstreeks naar dakterras van de plaatselijke biergarten voor een hapje en een drankje. En later die middag via de Riverside walk (easy😉) weer terug naar ons hotel. Nog even tijdvoor dit verhaal voordat we aanschuiven bij het kampvuur met de beloofde marsmellows door de eigenaar. Kijk voor de andere foto's in het Ouray album.

1. Marga:
    17 september 2018
    Wat een super vakantie. Geniet van jullie prachtige "tripjes"..